NY KEPS

Idag så beställde jag en ny keps från Sportamore.se som jag tycker är supersnygg. Passar bra när man ska gå ut och gå/powerwalka. Så ser man lite extra sportig ut. Antar att den kommer på tisdag eller onsdag. Just nu är den nedsatt från 249kr till 129kr så jag tyckte det var billigt.
 
 
Jag ska åka ut till stadium outlet någon dag i veckan för att kolla på några bra träningsskor. Jag köpte ett par för ca 1 år sedan men jag tycker inte att dom är så speciellt bekväma. Dom kändes bra i affären men inte på gymmet, så det blir min uppgift för veckan.
 
 
 
Tommy
2015-01-05 @ 06:32:42
URL: http://investerasmart.blogg.se/

snygg keps gillar du baseboll?

Svar: Har faktiskt aldrig intresserat mig för baseboll. Sporten är ju så ovanlig i Sverige men jag gillar stilen på kläder!
harryssonsabina.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0