FISKTACOS

Supergod maträtt som passar bra till helgen. Vi hade tänkt kyckling men det räckte inte till alla så jag och mamma åt med fisk istället.
 
Jag åt med hårt skal (taco tubs) och det blev 10 propoints med allt jag hade på.
 
Jag hade ca 100g torskfile = 2 propoints
Lite tacokrydda = 0 propoints eftersom jag använde då lite.
Sallad = 0 propoints
Tomat = 0 propoints
Gurka = 0 propoints
Ost ca 0.5 dl edamer = 2 propoints
Majs = 1 propoints
Gräddfil ca 3 tsk = 1 propoints
Salsa sås ca 2.5 tsk = 1 propoints
Pytte lite Santa Maria pizza toppning = 1 propoints
Och 9 st (ca 1 dl) tacochips eldorado med cheese = 2 propoints
 
Tog även med lite i matlåda eftersom att jag jobbar även denna natt. Men då skippar jag ost.
Har även tagit med mig lite lördagsmys så jag har tagit med en påse av viktväktarnas popcorn som är 3 propoints. Det ska bli gott.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0